Morje 2017 Debeli Rtič

Posted by & filed under , .

Konec poletja, ko so dnevi že jesensko obarvani, nam je uspelo izpeljati priprave pred novo sezono. Na slovenski obali, natančneje v mladinskem zdravilišču in letovišču Rdečega križa na Debelem rtiču smo izpeljali 2 oz. 3 dnevni seminar.
Približno polovica udeležencev, se nas je zbrala v petek pozno popoldne, po zaključku prvega šolskega dne.  Ostali pa so se nam pridružili naslednje jutro. Prišlo je tudi nekaj staršev, z veseljem so bivali in trenirali z nami.
Kljub temu, da je bil urnik treningov kar dodobra zapolnjen, smo kot se za letovanje na morju spodobi, našli tudi čas za kopanje in zabavo. Že prvi dan smo se po večernem treningu sprehodili do plaže, kjer smo si čas popestrili z igro skrivalnic. » Pssssst ne govorite tega naglas, ampak največkrat je mižal trener Janez.« Prvi večer smo kar hitro zaspali, nismo bili utrujeni, le morski zrak je pač tak.
Po skorajda prekratki noči, smo vstali že kmalu po 6h in ob 7h že v kimonah stekli do obale. Tako smo že pred zajtrkom in prihodom ostalih udeležencev opravili prvi trening, dve uri kasneje pa smo pričeli že z drugim treningom, na katerem je bila prisotna že vsa ekipa.  Končno je sledilo težko pričakovano kopanje.  Morski valovi so bili kar veliki, zato smo se odločili za kopanje v zunanjem bazenu. Plavali in potapljali smo se vse do kosila. Oblačno popoldne pa smo izkoristili za ogled marine v Portorožu.  Jahte in jadrnice so vabile naše poglede.  Sonce je pregnalo oblake in nas začelo močno greti. Vročina je postajala čedalje hujša, dokler nas trener Janez ni rešil z res dobrim sladoledom. Po prihodu nazaj v letovišče se je vreme ponovno pričelo slabšati, zato smo poiskali zavetje v notranjem bazenu.  Zunaj se je  razbesnela močna nevihta, veter, dež, sodra. Tako smo kar v vodi opravili večerni trening in počakali, da se dež zlije do konca, nato pa utrujeni od tople vode ravno nabrali še dovolj moči za večerjo.
V nedeljo smo s skupnim treningom pričeli še nekoliko prej in sicer že ob pol sedmih. Ker je večerna nevihta kar dobro ohladila ozračje, smo trening izpeljali v telovadnici.
Po dobri uri treninga je napočil čas, da najmlajši trenerjema Janezu in Seikotu pokažejo kato Bassaidai, višji pasovi pa kato Ji’in. To je bil eden od ciljev teh priprav. Močno smo se potrudili, tako da sta bila trenerja zelo zadovoljna s prikazanim znanjem.
Po zajtrku je sledilo neljubo pospravljanje sob, nato pa ponovno zbor na obali. Člani društva DNOBM so nam prikazali popolnoma nov in do sedaj nepoznan svet naprednih obrambno-borilnih metod. Po zanimivem ogrevanju, je sledil prikaz tehnike goloroke obrambe. Novih informacij in prijemov, je bilo v sorazmerno kratkem času kar precej. Na koncu smo naredili še nekaj spominskih fotografij in se zahvalili glavnemu inštruktorju Aljoši.
Kar prehitro je minil ta aktiven vikend. Nedeljsko popoldne so nekateri izkoristili še za kopanje, ostali pa smo odrinili proti domu.
Trener Janez Medja, hvala ti za to čudovito idejo in izpeljavo jesenskih priprav. Hvala trener Seiko Kostić za podano znanje in bivanje z nami.
Prav posebna zahvala gre seveda staršem, da ste nam omogočili športni in karate vikend s prijatelji, z našimi klubskimi mojstri in starejšimi člani.

Debeli Rtič je lep kraj, naslednje leto spet pridemo!